Ο τρόπος με τον οποίο θα γίνεται η τιμολόγηση των πελατών είναι αφενός με τιμολόγια (στην περίπτωση που ο πελάτης είναι ελεύθερος επαγγελματίας ή εμπορική επιχείρηση), αφετέρου με απόδειξη λιανικής η οποία και θα παραδίδεται άμα τη παραλαβή του προιόντος.
Για παραγγελίες εντός της ελληνικής επικράτειας ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να κάνει την πληρωμή με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
α) με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
β) με χρήση πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners.
γ) με αντικαταβολή (στην περίπτωση επιλογής του συγκεκριμένου τρόπου πληρωμής, η καταβολή του πληρωτέου ποσού θα γίνεται στον υπάλληλο του courier ή στο ταχυδρομείο)
δ) με χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass*.
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει το προιόν η επιστροφή χρημάτων θα γίνεται αντίστοιχα: με πίστωση του λογαριασμού ή της κάρτας για τις δύο πρώτες επιλογές (κατάθεση σε λογαριασμό ή πιστωτική κάρτα) και με λήψη επιταγής ημέρας για την περίπτωση της αντικαταβολής
Για παραγγελίες εκτός Ελλάδος σημειώνεται ότι η αποστολή θα γίνεται μόνο με courier και η χρέωση είναι δυνατή μόνο μέσω πιστωτικής κάρτας.
*To Masterpass είναι μία νέα υπηρεσία της Mastercard για την οποία δεν χρειάζεται να κάνετε κάποια επιπλέον υλοποίηση παρά μόνο να εμφανίσετε το λογότυπο στην σελίδα σας. Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με την υπηρεσία μπορείτε είτε να επισκεφτείτε τη σελίδα της Alpha Bank: http://www.alpha.gr/page/default.asp?la=1&id=5727 είτε να επισκεφτείτε την επίσημη σελίδα της υπηρεσίας: http://www.masterpass.gr/#el-gr/formerchants